Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 166...помогнете ми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от boian
    Не ми се отваря нова тема, но да питам: предлагат ми 166 2.4JTD Progression, 140к.с. 99г, на 177000км уж реални, всички екстри без кожа. Та как да разбера има ли телефон, чейнджъра дали работи добре, навигация има или няма, за автопилота разбрах че трябва да има бутон. Колко ключа и код карти трябва да има и какво представляват. Климатика автоматичен ли е или е климатроник. По мотора какво трябва да се гледа, къде е турбото. Ходовата част как да я разбера в какво състояние е. Въобще не съм запознат с дизелите, 166-ца съм виждал 2 пъти на живо и не съм карал. И понеже Вантотрейд ми е далече, нямам си и на идея къде във Варна могат да ми кажат нещо смислено. Каквото се сетите, пишете, ще ми е от полза.
    Ауууу! Дай да дойда с теб за кураж за тая 166-ца, бе не съм толкова запознат с дизелите, но ще ти намеря и покажа турбото, гарантирам
    В Ауто-Италия (или Италия-Ауто ли бяха тукашните) дали няма да могат да я видят по-обстойно? Важно да се види окачването накъде е също
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      Да, да че да я купиш докат се натуткам . Сериозно, като ходя да я гледам ще ти звънна да дойдеш като безпристрастен консултант. В нащо Ауто-Италия разбират по- малко от мене, нали разправях на едната среща как на момчето дето продава 147-те му падна ченето колко ного знам за Алфите
      Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от boian
        Да, да че да я купиш докат се натуткам ...
        E няма, обещавам МОята 166-ца е 2002+, 150 коня е и цената и е още височка БТВ 99-та си мисля, че тогава още 136 коня май ги правят

        Първоначално публикувано от boian
        ...Сериозно, като ходя да я гледам ще ти звънна да дойдеш като безпристрастен консултант. ..
        Аз няма как да съм безпристрастен, а 'консултант' би било доста силно казано. Обаче има една един лаф: 'не съм гинеколог, ама мога да хвърля едно око" ти поне си в бранша, знаеш ги тея работи

        Аре пускам ти на л.с. номера си, ако го нямаш случайно
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #19
          По vin излиза 140к.с.- "Progression", каквото и да означава туй. Btw май си сменил номера на gsm-a. Аз имам друг твой номер.
          Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

          Comment


          • #20
            На всички въпроси могат да ти дадат отговор в Ауто Италия.
            Адреса им във Варна е:

            Град: ВАРНА
            Адрес: бул. ”Ян Хунияди” № 7
            Тел.: 052 - 574 - 116
            Факс: 052 / 574 105
            Работно време: 8:00 - 19:00
            Събота: 10.00 - 14.00
            e-mail: fiat_varna@abv.bg

            Преглед на канал и диагностика на електрониката струва около 60 лв. (поне в София).

            Фабрично идват с два ключа и 3 код карти, ако е с навигация. В случай, че някоя липсва, може да се поръча по номера на рамата. Ако вдясно от дисплея има тънък вертикален процеп, то има и телефон.
            164 2.0 TS / 166 2.4 JTD

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от boian
              Не ми се отваря нова тема, но да питам: предлагат ми 166 2.4JTD Progression, 140к.с. 99г, на 177000км уж реални, всички екстри без кожа. Та как да разбера има ли телефон, чейнджъра дали работи добре, навигация има или няма, за автопилота разбрах че трябва да има бутон. Колко ключа и код карти трябва да има и какво представляват. Климатика автоматичен ли е или е климатроник. По мотора какво трябва да се гледа, къде е турбото. Ходовата част как да я разбера в какво състояние е. Въобще не съм запознат с дизелите, 166-ца съм виждал 2 пъти на живо и не съм карал. И понеже Вантотрейд ми е далече, нямам си и на идея къде във Варна могат да ми кажат нещо смислено. Каквото се сетите, пишете, ще ми е от полза.
              тези километри са малко за този мотор, там въртят по 30 хип. км на година,така че може би са реални.Единствено по компресията може да си сигурен за двигателя, а турбото ако не работи и двигателя няма да работи.Проверката на ходовата част отнема 10 минути,Щом е Progression не може да има всички екстри.Телефон, автопилот и навигация не ти трябват ,а за чейнджъра - слагаш диск и слушаш.Трябва да има 2 ключа и картонче с 2 кода.Климатика е автоматичен но най важното е цената Като нова струва 80 хил. но не трябва да плащаш повече от 10 хил.Като прибавиш и 2 - 3 хил. последващи разходи Успех

              Comment


              • #22
                За Ауто-Италия Варна не съм много сигурен доколко са в час щото ползват сервиза на Опел. Какво се пъха в тоя процеп за телефона? Ако може снимки на код картите и ключовете, ключовете еднакви ли са?Ако съм разбрал правилно едната код карта е за имобилайзера, втората за чейнджъра и третата за навигацията, така ли?За какви други екстри да гледам? А 2-3000лв, ако ходовата част е ОК за какво ще ги давам Колко трябва да е компресията?
                Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Димо
                  Ето малко линкове с инфо за Алфа 166. Надявам се да са полезни.

                  http://www.segabg.com/online/article.as ... id=0002001

                  http://driving.timesonline.co.uk/articl ... 08,00.html

                  http://www.channel4.com/4car/rt/executi ... +test/44/1
                  най голямата глупост която прочетох в вестник Сега " за да се смени водната помка се демонтира двигателя "?????????Ех тия нещастни преводачи

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от boian
                    Не ми се отваря нова тема, но да питам: предлагат ми 166 2.4JTD Progression, 140к.с. 99г, на 177000км уж реални, всички екстри без кожа. Та как да разбера има ли телефон, чейнджъра дали работи добре, навигация има или няма, за автопилота разбрах че трябва да има бутон. Колко ключа и код карти трябва да има и какво представляват. Климатика автоматичен ли е или е климатроник. По мотора какво трябва да се гледа, къде е турбото. Ходовата част как да я разбера в какво състояние е. Въобще не съм запознат с дизелите, 166-ца съм виждал 2 пъти на живо и не съм карал. И понеже Вантотрейд ми е далече, нямам си и на идея къде във Варна могат да ми кажат нещо смислено. Каквото се сетите, пишете, ще ми е от полза.
                    Колега, аз лично от дизели много не разбирам, но от това, което знам за 166-цата мога да ти кажа следното.
                    Най-високото ниво на оборудване е Distinctive, Progression е средното ниво. То и затова сигурно няма кожа.
                    Телефона се разпознава много лесно, че има - на централната конзола в дясно или има процеп за СИМ картата/цялата, а не само чипа/ или няма, също така над процепа трябва да има бутон с нарисувана телефонна слушалка. Ако ги няма тези неща, значи няма телефон, нищо, че на таблото има бутон ТЕЛ. / по-долу има снимка на централната конзола и процепа се вижда в дясно/
                    Навигацията седи в багажника над акумулатора. Аз лично съм виждал Алфи с извадена навигация и стърчат само кабелите и такива Алфи в които се вижда, че няма и не е имало навигация. в този тема има сникма на мястото http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10377.
                    ЦД чейнджъра е също над акумулатора и под навигацията.
                    За климатроника има отделна тема въ форума, доста възможности има и си е истински климатроник
                    По отношение на километрите - доколкото знам дизелите на Алфа със сигурност могат да се определят точно на колко километра са, като го закараш да го тестват. С бензините не е така, но дизелите можело да ти кажат с точност пробега.
                    Наистина е най-добре да я закараш във Ванто във Варна, там за 60-80лв ще ти кажат всичко за колата и дори майка й

                    Успех с покупката

                    П.С. А дали ти трябва телефон и навигация ти си реши. Аз лично си търсих с тези две екстри и съм супер доволен. Имам 2 ГСМ-а, дори не ги плащам, но ми е 100пъти по удобно да ползвам телефона в колата, когато карам в лудницата в София. Навигацията засега ми търсят карта, но ако не могат да ми намерят в Милано моторс има срещу 460лв за целия балкански полуостров. Супер удобство е навигацията, в СФ например има един куп улици, които не ги знам, ако имам НАВИ ги откриваш за секунди.. Дори и да не можеш да я ползваш сега, това определено променя цената на колата, тъй като блока си струва пари и то не малко.
                    Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

                    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от angel1974
                      ...Наистина е най-добре да я закараш във Ванто във Варна, там за 60-80лв ще ти кажат всичко за колата и дори майка й ...
                      Явно не си ходил във варненския Ванто-трейд. Имам чувството, че там е добре, ако познаят марката и модела на колата
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #26
                        [quote=emil georgiev]
                        Първоначално публикувано от Димо":1is4jom5]Ето малко линкове с инфо за Алфа 166. Надявам се да са полезни.

                        [url="http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=2430&sectionid=29&id=0002001
                        най голямата глупост която прочетох в вестник Сега " за да се смени водната помка се демонтира двигателя "?????????Ех тия нещастни преводачи[/quote:1is4jom5]

                        Емо, то само като прочетеш простотиите ти иде да хванеш вестника и да им набиеш простите тикви, егати малоумните тъпаци.

                        Я един кратък анализ

                        Слаби места: висок разход / това е от тъпо, по-тъпо, че ако сравняват Корса със 166 е ясно, ама когато човек си купува С класа, то разхода е последното нещо, пък и не смятам, че за 2.0 бензи - 14градско и 7.5 извънградско са много, за дизела да не говорим/ и постоянни течове на масло от двигателя/ абе колкото 166-ци да гледах, една не видях да тече, пък не знам тия какво разбират под това, а колко немски бангии съм виждал да текат, да не говориме/; малък ресурс на ходовата част / то пък все едно има кола правена за БГ дупките, това е най-голяма легенда в БГ, за здравите Опели и Фордове, ние затова на служебните Опели всяка година им правиме нещо по ходовата част/ ; тежки последствия при скъсване на ангренажен ремък/ а това е най-тъпото, че ти ако го докараш до там да се къса ремъка, значи си занемарил яко подръжката, пък и не знам кола, която да няма сериозни последствия при скъсване на ангренаж/; сложна и скъпа поддръжка (водна помпа може да се смени само при демонтиран двигател) / това си го коментирал, ама само да добява, че им е скъпо на тъпаците, дето си купуват "оргинални турски части" за немските си тояги, ама после реват, че се скапвали по-бързо, истината е, че 166-цата е не по-скъпа за подръжка от Форд Мондео, Опел Вектра, Пежо 407, Ситроен Ц5 и т.н./ ; висок разход на гориво/ това повтаряне за убедителност ли са го написали /; тежка амортизация на спирачките/ ами зависи как караш/; проблеми с трансмисията на дизеловите модификации; капризна електроника/има проблеми, защото има електроника, в Голф-а и Жигулата като няма, ........... пак тъпо писание/; протекла хидравлика на волана; качеството на сглобката варира в много широки граници; висока степен на обезценяване/ ей туй е вярно, ама защото в БГ е пълно с "капацитети" по автомобилите/.

                        Силни страни: открояваща се външност / ами №1 е, няма друг с такъв дизайн/; темпераментни двигатели; прецизна работа на скоростните кутии; уверено пътно поведение; богато серийно оборудване; добра антикорозионна защита; най-младият в морално отношение модел сред евтините бизнесседани. - / а останалите плюсове просто правят 166-ца без конкуренция пред другите/


                        Ама какво ли ми пука за тия от СЕГА
                        Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

                        Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от trustworthy
                          Първоначално публикувано от angel1974
                          ...Наистина е най-добре да я закараш във Ванто във Варна, там за 60-80лв ще ти кажат всичко за колата и дори майка й ...
                          Явно не си ходил във варненския Ванто-трейд. Имам чувството, че там е добре, ако познаят марката и модела на колата
                          Ами не знам, вие трябва да си ги знаете. Аз вчера бях в софийския и съм много доволен от тях.
                          Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

                          Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от KGB
                            Първоначално публикувано от don_kyci
                            чип тунинг-а колко кончета предлага? и на каква цена
                            За около 1000лв. +35 коня някъде, но по-важното е огромния въртящ момент.
                            еех деа - закара ги да пасат дигиталмунинг за илядо лева вместо да идат в икстрийм за 3-400 и па +35 кониове нали ...
                            Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                            Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                            Comment

                            Working...
                            X